سلام if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

سلام

سلام

 

من یه دیوونه ی کتابم

 

که عاشق کتاب های تخیلی هستم

 

از کتاب های عاشقانه متنفرم

 

بهترین کتاب هایی که تا به حال خوندم

 

ارباب حلقه ها

هری پاتر

و

پرسی جکسون

بوده

امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد



نظرات شما عزیزان:

ارغوان1727
ساعت2:15---17 مرداد 1392
یعنی چی؟

مگه قراره مفتی بدن دست خواننده؟خوب پولشو میدیم مثل بقیه کتابها..
artmis:عزیزم وقتی ناشر پول چاپ نداره!میدونم میدونم کتابسرای تندیس ناشرشه ولی پندراگن خیلی خواننده نداره و تندیس هم میبینه که اگه این قدر قراره پول انتشار بده و زیاد هم ازش استقبال نشه خب میره سراغ یک مجموعه پر طرفدار تر!


ارغوان 1727
ساعت0:51---15 مرداد 1392
سلام

من خودم یه خوره کتابم

اما برخلاف شما همه رقم کتاب خوب رو خوندم ومیخونم

چراپندراگن7منتشرنمیشه؟

البته من خودمم نقدهای زیادی درباره این کتاب دارم به عنوان یه کتاب خون حرفه ای اما به نظرم نویسنده خیلی خلاقانه وهوشمندانه پیش رفته

امیدوارم که این کتاب توی ایران منتشربشه وبادید منطقی بهش نگاه بشه
پاسخ: به دلیل گرونی کاغذ چاپ نمیشه . خوشحال میشم که از نظراتت استفاده کنم


مه
ساعت15:22---25 تير 1392
قربونت برم دیوونه کتاب

ساحل
ساعت20:39---15 تير 1392
I love you

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1398برچسب:سلام , فانتزی , هری پاتر , من , ارباب حلقه ها, ] [ 19:40 ] [ par ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه